19. nov. 2012

Adventskalendere (dag 2) - Advent calendars (day 2)




Muligens den tøffeste adventskalenderen jeg har sett - fra Minieco, selvsagt. Pdf-filer i sort-hvitt som du printer på farget kartong etter smak og behag (og dermed sparer du fargepatronene dine til noe annet). Last ned gratis og få alle instruksjoner du trenger her.
.....
This is perhaps the coolest advent calendar I have seen - from Minieco, of course. The pdf files are black and white, and you print them on coloured carton of your choice (which saves your colour ink cartridges for other projects). Download files for free and find all the how-to you need here.



3 kommentarer:

  1. Ja, det var ein kjempetøff kalendar! Husa nedanfor var veldig søte, og heilt i den andre *enden*. Blir spennandes å sjå kva type kalendar som er neste ut...
    Eg har ein eigenbrodert kalendar til junior, som sjølvsagt får pakkar framleis - blir vel aldri for gammal til å sette pris på det!? Tenkte eg skulle bruke nokre av juledesigna du viste til innpakninga:)
    Fin veke til deg!

    SvarSlett
  2. Hehe, no blanda eg visst litt her... det var på Craft & Creativity eg fann designa;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, eg tenkte faktisk ikkje så mykje over det. Men eg har og sett juledesigna hos C&C, og dei var fine. Får eg sjå den eigenbroderte kalendaren på bloggen din, mon tru? ☺

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...