10. des. 2013

Adventslys i papir | Paper advent lights






Advent har blitt selve høysesongen for lys i papir! Store papirstjerner dominerer de julepyntede vinduer i år, i hvert fall her hvor jeg bor. Det er flest av de enkle hvite, men innimellom er det noen som har valgt å gå for litt utradisjonelle farger og mønstre, og det er kjempegøy å se.

Selv fant jeg min helt perfekte adventsstjerne til nye huset i blå- og turkistoner på Clas Ohlson! Jeg slår den på som det første jeg gjør hver morgen når jeg kommer inn i den mørke stua, og jeg fryder meg like mye hver eneste gang. ♥
.....
Advent has become THE season of paper lights. I see big paper stars, most of them white, in almost every Christmas decorated window. Occasionally I spot one in a different color or a bold pattern, and it's so much fun to see.

I found my own perfect pattern advent paper star for my new home in tones of blues and turquoise. The first thing I do every morning, when entering the dark living room, is to light my star - and smile! ♥

4 kommentarer:

  1. Det var veldig kult at Clas Ohlson kom med disse originaler papir stjerner!
    Jeg falt selv for den gul og planer er å bruker den til sommer!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vicky! Clas Ohlson kan overraske, og jeg finner stadig vekk bra ting til en ok rimelig penge som kan komme til nytte i hjemmet (senest en enkel og fin taklampe til soverommet). Gul sommerstjerne blir helt sikkert fresht i sommer! ☺

      Slett
  2. Tusen takk for flott blogg. Her er det alltid masse inspirasjon å finne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eirin. Selv takk for kjempehyggelig kommentar! ☺

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...